MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 - SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI: Korkmaz İletişim (Burak Korkmaz)
Adresi: İsmetpaşa Mh. Mirelay Şefik Bey Cd. No:30/1 Merkez / ÇANAKKALE
Tel.: 0286 212 3290
Vergi Dairesi : Çanakkale V.D. Vergi No : 578 082 9942
Satışı yapılan ürünlere ait web adresi : www.tlyuklememerkezi.com
Email: info@tlyuklememerkezi.com
ALICI: Müşteri
MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait tlyuklememerkezi.com çağrı merkezi ve
internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen
ve tlyuklememerkezi.com internet sitesinde belirtilen satış fiyatı ile mal/hizmetin
satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması
Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında
Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin
saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış
fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili
tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön
bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş
verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
MADDE 3- MAL VE HİZMETİN TANIMI
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler; SATICININ tlyuklememerkezi.com adlı internet
sitesi üzerinden vermiş olduğu, Avea, Turkcell, Vodafone operatörlerine ait TL
konuşma paketi satışı, Avea, Turkcell, Vodafone operatörlerine ait TL konuşma
paketi yükleme hizmeti, Çağrı Merkezi üyelik hizmeti ve neticesinde SATICININ
çağrı merkezi ve tlyuklememerkezi.com vasıtası ile yürütmüş olduğu her türlü satış ve
ticari faaliyettir.
MADDE 4- ÖDEME ŞEKLİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler karşılığı, ALICI satın almış olduğu
mal/hizmet karşılığını kredi kartı ile ödeme yapabilir.
MADDE 5 - MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
ALICI, tlyuklememerkezi.com sitesindeki ürün veya ürünlerin temel nitelikleri, satış
fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgiler konusunda bilgi
sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı
tarafından alınan Avea, Vodafone, Turkcell operatör şirketine ait TL Paketleri,
alıcının teslimini talep etmiş olduğu telefon hattına otomatik olarak, işleme
onay verdiği andan itibaren ortalama 3 dakika içerisinde yüklenecektir. Satın
alınan üyelik paketleri ise, müşterinin onay verdiği tarihten itibaren, üyelik
paketinin şartları dahilinde ve belirlenen süre içerisinde geçerli olacaktır.
MADDE 6 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:
Teslimat; müşterinin satışa onay vermesi ve kredi kartından tahsilat
yapılmasından itibaren en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden
itibaren 1 (Bir) gün içinde mal/hizmeti teslim eder ve bu süre içinde yazılı
bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir
nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 7 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı
kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Mal/hizmetin tesliminden sonra
alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde
yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile
ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi
halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün
içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür.
MADDE 8 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun şekilde teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, cayma
beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini
iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir.
MADDE 9 - SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:
Mal/hizmetin cinsi, türü ve tüm vergiler dâhil satış bedeli,gerek bu sözleşmede
gerekse iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan, çağrı merkezi ile yapılan
görüşmede ve(ya) ön bilgilendirme kısa mesajında ve(ya) linkinde ve(ya) gerekse
www.tlyuklememerkezi.com adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan
bilgilerde belirtildiği gibidir.
MADDE 10 - ÖDEME PLANI:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda, çağrı merkezi
vasıtası ile yapmış olduğu görüşme sırasında, seçmiş olduğu taksit biçimi
geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında
imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme
tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı,
ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip
edebilir.
MADDE 11 - CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin tesliminden, üyelik paketi ise üyeliğe onay
verdiği tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma
hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine
e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde
hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve
kontoryukleme.com web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince,
kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip
eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük
süre içinde mal/hizmet iade alınır.
MADDE 12 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son
kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, hijyenik
mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her
türlü yazılım ve programlarında, Çeşitli mediaların (Dvd,Cd v.b), bilgisayar ve
kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik
malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının
açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.
MADDE 13 – FESİH ŞARTLARI
Sözleşmenin müşteri tarafından haklı nedenlerle usulüne uygun olarak yapılacak
bildirim ile feshi halinde, sözleşme gereği ödenen bedeller, müşteriye iade
edilecektir. Sözleşmenin haksız nedenle feshi ve/veya sözleşmeye konu malın
kullanılması ile tüketilmesi halinde herhangi bir iade söz konusu olmayacaktır.
MADDE 14 – ŞİKAYET MERCİİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetlere ilişkin şikâyet ve itirazlar konusunda
yapılacak başvurular, müşterinin mal veya hizmeti satın aldığı firma merkezinin
bulunduğu ildeki (Çanakkale) tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici
mahkemesine yapılabilecektir.
MADDE 15 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart
sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde
faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki
yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep
edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde,
alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını
ödemeyi kabul eder.
MADDE 16- ELEKTRONİK İLETİ MUVAFAKAT
Alıcı, işbu sözleşme tarafı SATICI’nın ve SATICI’nın grup şirketlerinin, her
türlü reklam, tanıtım ve yapmış olduğu ve/veya ileride yapacağı her türlü
kampanyalara ait bilgi elektronik iletilerinin kendisine ulaşmasını kabul beyan
ve muvafakat etmektedir.
MADDE 17 - YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, satıcı firmanın merkezinin
bulunduğu (Çanakkale) ildeki Tüketici Hakem Heyetleri, Tüketici Mahkemeleri;
bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.